Písemná podpora systému SEPNO
CENIA, jako provozovatel systému SEPNO, zajišťuje písemnou podporu prostřednictvím aplikace EnviHELP - https://helpdesk.cenia.cz -> prostřednictvím tlačítka "Zaslat dotaz".
Zasílat dotazy mohou i neregistrovaní uživatelé. Uživatelé registrovaní v systému ISPOP (SEPNO) mohou využít k položení dotazu své přístupové údaje - pracovníci CENIA jsou pak schopni rychleji reagovat - písemně nebo telefonicky na zaslané dotazy.
Telefonická podpora systému SEPNO
- uživatelům je k dispozici telefonická podpora na čísle 221 228 080
- provozní doba telefonické podpory je v úředních dnech, tj. pondělí a středa od 9:00 do 12:00.
- kapacita operátorů telefonické podpory je omezená, doporučujeme proto
- využít nejprve informace dostupné na webu SEPNO nebo ISPOP (manuály a návody, často kladené dotazy apod.)
- přímo vyhledat informace ve znalostní bázi aplikace EnviHELP (https://helpdesk.cenia.cz/helpdesk/
- případně využít písemnou podporu aplikace EnviHELP na adrese https://helpdesk.cenia.cz
Provozovatel systému
CENIA, česká informační agentura životního prostředí
adresa: Vršovická 1442/65, 100 00 Praha 10
web: www.cenia.cz