Back to top

Kontakty

Písemná podpora systému SEPNO

CENIA, jako provozovatel systému SEPNO, zajišťuje písemnou podporu prostřednictvím aplikace EnviHELP - https://helpdesk.cenia.cz -> prostřednictvím tlačítka "Zaslat dotaz".

 

Zasílat dotazy mohou i neregistrovaní uživatelé. Uživatelé registrovaní v systému ISPOP (SEPNO) mohou využít k položení dotazu své přístupové údaje - pracovníci CENIA jsou pak schopni rychleji reagovat - písemně nebo telefonicky na zaslané dotazy. 

 


Telefonická podpora systému SEPNO

Prostřednictvím telefonické linky budou operátoři pomáhat s řešením uživatelských a technických problémů.

  •  od ledna 2018 je k dispozici všem uživatelům telefonická podpora na čísle 267 125 267
  •  provozní doba telefonické podpory je v květnu v úředních dnech, tj. pondělí a středa od 8:00 do 12:00 a od 12:30 do 15:30.
  •  kapacita operátorů telefonické podpory je omezená, doporučujeme proto